Vi är så ledsna att höra det! Jag kan inte föreställa mig hur mycket du har ont just nu.
Jag skulle vilja be om ursäkt för den situation du gick igenom, vänligen vet att StubHub International är totalt emot alla typer av bedrägerier och vi arbetar dagligen för att försöka göra det obefintligt på vår portal.
För att hjälpa dig bättre, välj ett av följande alternativ beroende på vilket ögonblick du är.
Nej, I'jag är vid lokalen
Är du vid lokalen? Har evenemanget inte börjat? Ring oss på +44 2080684317 (linjen är öppen från måndag till fredag 07.00 till 20.00 och helger 10.00 till 19.00 London-tid).
För kontakt utanför dessa öppettider ber vi dig att fylla i vårt kontaktformulär. En av våra experter hjälper dig så snabbt som möjligt.
Ja, evenemanget har redan ägt rum
Vi vill gärna öppna en incident kring ditt ärende för att kunna utreda det och därmed ge dig en lösning inom max 72 timmar. För att göra det ber vi dig att kontakta oss och berätta exakt vad som hände. Vi uppskattar om du kan bevisa att du nekades tillträde till evenemanget. Det kan du göra genom att skicka något av följande:
- Ett officiellt brev från lokalen eller evenemangets arrangörer (signerat och/eller stämplat).
- Bilder som tyder på att du nekats tillträde.
- Videor där du nekas tillträde.
- E-postkonversation med arrangörerna angående nekandet.
Om du av någon anledning inte har något av det ovannämnda ber vi dig att berätta det för oss så att vi kan hitta en alternativ lösning.
Vi skulle också vilja be dig att skicka in denna information inom de närmaste 72 timmarna så kommer vi att titta närmare på ditt ärende när vi har fått informationen.