Om du uppmanas att ange streckkoder i StubHub Internationals annonseringsprocess (om inte betyder det att den här typen av leverans inte är tillgänglig) anger du den alfanumeriska streckkoden som finns på dina biljetter precis som du ser dem och ser till att det inte finns något blanksteg på slutet.

 
Du måste ange streckkoder i annonseringsprocessen för NFL-spel.
• Mer information om streckkoder finns i Varför fungerar inte mina streckkoder?
• Att ange streckkoder när du skapar annonseringen innebär att du levererar dina biljetter i förväg. Om de säljs behöver du inte skicka en pappersbiljett (om du har en) eller göra något annat för att uppfylla beställningen.
 
Ange streckkoder för att uppdatera en aktiv annonsering: Om du väljer "Jag anger senare" när du skapar annonseringen kan du uppdatera annonseringen genom att ange streckkoderna när som helst innan de säljs. På så sätt levererar du biljetterna i förväg, vilket innebär att de är tillgängliga för köparen några minuter efter köpet och du behöver inte göra något annat om de säljs:

1. Gå till Mina biljetter > Annonseringar
2. Under annonseringen klickar du på "Se åtgärder" > "Ange streckkod"
3. Ange plats och streckkod exakt som det är tryckta på biljetten
4. Klicka på "Skicka"

 Vi börjar automatiskt behandla din betalning inom 24 timmar efter försäljningen.
 
Ange streckkoder vid en försäljning: Besök din öppna försäljning för att leverera biljetter till köparen:
 
1. Gå till Mina biljetter > Försäljningar
2. Under försäljningen klickar du på "Se åtgärder" > "Ange streckkod"
3. Ange plats och streckkod exakt som det är tryckt på biljetten
4. Klicka på "Skicka"

 Vi börjar automatiskt behandla din betalning inom 24 timmar efter att du levererat biljetterna.